Wait...
Parameters
Standard
Chiptuning
Difference
BHP
272 Hp
320 Hp
+48 Hp
Torque
600 Nm
680 Nm
+80 Nm

FAQ

Am alcatuit o lista completa cu intrebarile pe care le primim din partea clientilor nostri. Speram ca veti gasi utile informatiile de mai jos

Nu exista un raspuns simplu si valabil pentru toti la aceasta intrebare. Consumul unei masini depinde foarte mult de conditiile de exploatare si de stilul de condus al fiecaruia. Vestea buna este ca majoritatea clientulor AMC Motorsport ne-au raportat consumuri mai bune dupa remapare.

Fiecare motor a fost proiectat de catre fabricant cu o marja de siguranta. In acelasi brand un anumit motor va fi folosit cu alt software, de exemplu, pentru autoutilitare. Aceste se vor livra cu o curba de cuplu diferita, performanta mai mica si durata de viata mai lunga. Motivele petnru care producatorii ofera performante mai mici la motoare sunt mai multe: multe tari au diferite sisteme de taxare si impozitare deseori bazate pe putera motorului, calitati diferite ale combustibilului si norme de poluare. Practic aceasta inseamna ca producatorul doreste ca masina sa fie condusa in orice conditii si orice tara, indiferent de clima, drumuri si calitatea carburantilor.
Deci, este chiptuning-ul rau pentru motorul dvs.?
Atata timp cat va incadrati cu chiptuning-ul in conditiile de siguranta specifice limitelelor modelul dvs. de motor si va tratati corect masina, nu veti avea nici o problema de fiabilitate. De aceea e bine sa tineti seama de indicatiile si recomandarile firmei noastre, de a alege varianta de tuning potrivita masinii dvs.

Procesul de remapare este compus din 2 etape: citirea software-ului original din ECU-ul masinii si transmiterea sa catre producatorul care va efectua operatiunea de optimizare si scrierea noului software. Ambele operatiuni se efectueaza prin intermediu portului de diagnoza al masinii tale.

Durata de lucru la o masina este cuprinsa intre 30 minute si 3 ore. In toata aceasta perioada autoturismul tau va ramane imobilizat in service-ul nostru. Dupa terminarea modificarii, masina poate fi utilizata imediat, fara restrictii.

Softul cu care este livrat din fabrica automobilul tau poate fi descris cel mai simplu ca fiind un compromis. In momentul in care un producator auto dezvolta un software pentru un model de serie, acesta trebuie sa considere urmatoarele:

 

  • diferentele de calitate intre combustibili din diverse tari
  • depasirea intevalelor de service
  • stilurile diferite de condus ale soferilor
  • factorii de vreme (caldura si temperatura scazuta extreme)
  • incadrarea in valorile maxim admise de emisii poluante pentru fiecare tara
  • motive financiare cum ar fi taxele anuale si de asigurari.In anumite tari precum Franta, taxele anuale si de asigurari depind de puterea motorului
  • motive financiare cum ar fi taxele anuale si de asigurari.In anumite tari precum Franta, taxele anuale si de asigurari depind de puterea motorului

Fii sincer … cate din compromisurile de mai sus vrei sa le aplici masinii tale?